Pád na dno byl pro mě skvělým restartem myšlení, říká Nikol Bačovská

Mladá slovenská blogerka Nikol Bačovská má velmi zajímavý životní příběh. V roce 2013 začala rapidně hubnout a po absolvování vyšetření se dozvěděla, že má autoimunitní zánět štítné žlázy. Pro Nikol to byla velká rána, najednou musela změnit životní rytmus a místo aktivit nasadit klidový režim. Po operaci začalo teprve peklo.

Nikol vypadly vlasy, vytvořilo se jí akné, přibrala 13 kg a vůbec neměla sílu na to, aby chodila mezi lidi. Nedokončila VŠ, protože jí to její zdravotní stav neumožňoval. Byl jí přiznán invalidní důchod a vyhlídky na lepší budoucnost byly v nedohlednu…

Foto: archiv Nikol Bačovské
Když byla Nikol nemocná…

Nikol hledala řešení u různých odborníků a nakonec jí pomohla až speciální detoxikační kůra, která rapidně změnila její zdravotní stav.

Nikol, kdy ses rozhodla, že se začneš věnovat online marketingu?

Od operace mám problém pracovat manuálně, protože se velmi rychle unavím. Moje cesta do světa online marketingu začala inzerátem, kde jeden z předních slovenských online marketérů hledal asistentku, inzerát mě zaujal, tak jsem se přihlásila. Můj mentor mě naučil, jak se stát úspěšnou v online marketingu. Vedle práce asistentky jsem se další 3-4 hodiny denně vzdělávala a učila se jako pracovat efektivně z domu a oslovovat lidi z celého světa. Věděla jsem, že asistentkou budu jen dočasně, protože jsem chtěla vytvářet vlastní projekty a toto byla cesta, jak se k tomu dostat rychleji.
Začala jsem budovat svůj brand FITtelo a po 12 měsících jsem se mohla naplno věnovat svému podnikání. Dnes radím jak s online marketingem, tak i s detoxikací organismu.

Je mnoho jedinečných příběhů a šikovných lidí, o kterých bohužel nikdo neví, protože nejsou na sítích. A to třeba změnit…

Jak dlouho trvalo, než si začala online marketingem vydělávat?

Po 4-5 měsících tvrdé práce se mi podařilo dosáhnout toho, že lidé najednou vnímali mou stránku, začali sami psát a měli zájem o mé služby či spolupráci se mnou. Najednou mě oslovovali zajímaví lidé, a tak odstartovala zajímavá spolupráce a nové projekty. Začínala jsem úplně od nuly a nebyla jsem žádný profík v této oblasti, avšak věděla jsem že chci vybudovat komunitu a nevzdala to. Dnes mě sleduje více než 7500+ lidí z více než 39 zemí světa.

Foto: archiv Nikol Bačovské
Tak vypadá Nikol dnes

Prozraď nám, jak dosáhnout úspěchu v online marketingu?

Je potřeba se neustále učit od těch nejlepších, kteří mají výsledky. Ne pokus omyl. Já osobně to zakládám na 3 klíčových bodech: zajímavý vlastní obsah, dobrá zákaznická podpora a založit to na svém příběhu. Tyto 3 věci budují brand na sociálních sítích. Nejdůležitější je, aby nás to bavilo. Pokud nemám vlohy či dovednosti na online, je důležité najít člověka, který nám bude spravovat sociální sítě. Musíme si sami určit, čeho chceme dosáhnout, intenzivně pracovat a hlavně to nevzdat!

Jaké kurzy dnes nabízíš?

Dělám online konzultace – poradenství, kde hledám systémy, jak propojit podnikání a online. Jak se zviditelnit na sociálních sítích, primárně na Facebooku, kde je obrovský potenciál trhu. Ráda pracuji i offline, a proto dělám i soukromé školení pro menší skupiny na Slovensku a v Česku.

Foto: archiv Nikol Bačovské
Školení online marketingu

Co bys lidem, kteří dnes nemohou podnikat kvůli nouzovým opatřením způsobené koronavirem, vzkázala?

Nyní je ta nejlepší doba, jak využít volný čas, který jsme nuceni trávit doma. Je třeba hledat možnosti a příležitosti, které jsou nyní k dispozici. Sociální sítě jsou skvělá zbraň v tomto období a je dobré ji umět správně použít.

Děkujeme za rozhovor.

Business Lifestyle

Copyright © 2021. Všechna práva vyhrazena.