Designové ponožky zažívají velký boom
Designové ponožky se staly v poslední době velkým módním hitem. Mít zajímavé ponožky vždy vzbudí zájem okolí. Nás zaujala značka Fusakle, která vyrábí originální designové ponožky. Fusakle jsou pro všechny, kteří se chtějí bavit životem, mají chuť pomáhat a odvahu být jiní, no stále sami sebou #zadnanuda
Myšlenka vyrábět designové ponožky byla souhrou mnoha okolností, ale hlavně to byla reakce majitele, Jána Anguša na tehdejší situaci a náladu ve společnosti. Prvotní nápad nebylo vyrábět ponožky, ale pokusit se otevřít okolí mysl, odbourat strach a hlavně šířit radost… Jak to vše opravdu bylo, se dočtete zde.
První prodejna (showhroom) byla otevřena v Bratislavě, v nákupním centru Aupark v roce 2018. Další prodejny vznikly v Praze a v Brně jako showroomy, ve kterých je kompletní zákaznícká služba. Kromě showroomů je Fusakle v 19 pop-up stores na Slovensku a v Čechách.
Současná krize ovlivnila značku Fusakle výrazně. Když došlo k uzavření všech prodejen a showroomů, firma musela reagovat na posílení externí komunikace jen prostřednictvím online marketingu.
Na krizi Fusakle zareagovala velmi flexibilně a to vlastní výrobou designových roušek, které perfektně ladí k designovým ponožkám. Byla spuštěna výroba designových, anatomických roušek ze 100% bavlněného antibakteriálního úpletu upraveného ionty stříbra, technologií SANITIZED, která zabraňuje množení bakterií a je oceněna SWISS TECHNOLOGY AWARD.
Zákazníkům Fusakle nabídla v online nákupu dopravu zdarma a k objednávkám fusaklí i roušku zdarma. Tímto vstřícným krokem si získala mnoho nových a spokojených zákazníků.
Fusakle darovala několik ochraných roušek lidem a organizacím které trpí jejich akutním nedostatkem. Kromě pomoci s rouškami, věnovala i designové fusakle nadaci Krása pomoci v Praze.
Připravuje se i nová kolekce ponožek s nadací Úsměv jako dar. Z prodeje ponožek půjde výtěžek pro rodiny s dětmi v hmotné nouzi, kterým současná situace zhoršila už tak dost kritickou životní úroveň.
Fusakle je pozitivním příkladem značky, která se i v době krize flexibilně přizpůsobila trhu.